我個團長課左十幾萬 一直都冇事 打本唔快都比佢ban左 #bye#
而家唔知點好 [sosad]
試下同佢講話誤BAN,如果真係無用外掛 :)
我都覺得佢冇用,
平時2.0 大巴 超巴佢都跑速都冇我快
打團睇曲線都唔算直 xx(
不過 咁封一封佢都心冷轉game 勸唔返 xx(
我都死左成個月差唔多都係登入完就OFF #yup#
活動都無打 原本都諗住退 比佢BAN左順手轉GAME [sosad]
團長如果團無位順手踢左我 #bye#
咁多人陣亡,佢應該會再查下點掛 @_@ @_@
可能啲買返黎啲石頭ac之前可能有用外掛
照上次封維拉時既討論結果,差唔多就係你個號以前有事比佢標記左
(賭場劇本/中左BUG佢暫時封號改物品數據/用維拉/按鍵精靈/真係全自動外掛etc)
之後佢每次封號都會隨機抽籤封 [sosad]
如果咁簡單應該唔使做場大龍鳳出嚟話檢測到新型外掛,又搞支團隊出黎叫人report, 除非真係嚇下啲用外掛嘅人而無料到 O:-)我都覺係有其他野 如果唔係無可能出到玩單機 [sosad2]lm明明有得永久ban你都唔咁做 xx(lm
以前有紀錄 xx(
好驚唔知幾時有事,唔敢再課喇, 超得PASS
唔用任何插件就冇事啦 [sosad]
我個團長課左十幾萬 一直都冇事 打本唔快都比佢ban左 #bye#
而家唔知點好 [sosad]
試下同佢講話誤BAN,如果真係無用外掛 :)
我都覺得佢冇用,
平時2.0 大巴 超巴佢都跑速都冇我快
打團睇曲線都唔算直 xx(
不過 咁封一封佢都心冷轉game 勸唔返 xx(
我都死左成個月差唔多都係登入完就OFF #yup#
活動都無打 原本都諗住退 比佢BAN左順手轉GAME [sosad]
團長如果團無位順手踢左我 #bye#
咁多人陣亡,佢應該會再查下點掛 @_@ @_@
可能啲買返黎啲石頭ac之前可能有用外掛
照上次封維拉時既討論結果,差唔多就係你個號以前有事比佢標記左
(賭場劇本/中左BUG佢暫時封號改物品數據/用維拉/按鍵精靈/真係全自動外掛etc)
之後佢每次封號都會隨機抽籤封 [sosad]
如果咁簡單應該唔使做場大龍鳳出嚟話檢測到新型外掛,又搞支團隊出黎叫人report, 除非真係嚇下啲用外掛嘅人而無料到 O:-)我都覺係有其他野 如果唔係無可能出到玩單機 [sosad2]lm明明有得永久ban你都唔咁做 xx(lm
以前有紀錄 xx(
好驚唔知幾時有事,唔敢再課喇, 超得PASS
唔用任何插件就冇事啦 [sosad]
我淨係用電話玩上次半減踢特別關踢到外掛咁連警告都冇 今次封完好明顯街場大巴共鬥U巴冇左9成人 支持KMR依法施政 #yup#
我個團長課左十幾萬 一直都冇事 打本唔快都比佢ban左 #bye#
而家唔知點好 [sosad]
試下同佢講話誤BAN,如果真係無用外掛 :)
我都覺得佢冇用,
平時2.0 大巴 超巴佢都跑速都冇我快
打團睇曲線都唔算直 xx(
不過 咁封一封佢都心冷轉game 勸唔返 xx(
我都死左成個月差唔多都係登入完就OFF #yup#
活動都無打 原本都諗住退 比佢BAN左順手轉GAME [sosad]
團長如果團無位順手踢左我 #bye#
咁多人陣亡,佢應該會再查下點掛 @_@ @_@
可能啲買返黎啲石頭ac之前可能有用外掛
照上次封維拉時既討論結果,差唔多就係你個號以前有事比佢標記左
(賭場劇本/中左BUG佢暫時封號改物品數據/用維拉/按鍵精靈/真係全自動外掛etc)
之後佢每次封號都會隨機抽籤封 [sosad]
如果咁簡單應該唔使做場大龍鳳出嚟話檢測到新型外掛,又搞支團隊出黎叫人report, 除非真係嚇下啲用外掛嘅人而無料到 O:-)我都覺係有其他野 如果唔係無可能出到玩單機 [sosad2]lm明明有得永久ban你都唔咁做 xx(lm
以前有紀錄 xx(
好驚唔知幾時有事,唔敢再課喇, 超得PASS
唔用任何插件就冇事啦 [sosad]
我淨係用電話玩上次半減踢特別關踢到外掛咁連警告都冇 今次封完好明顯街場大巴共鬥U巴冇左9成人 支持KMR依法施政 #yup#
最大問題唔係依家用唔用
而係你唔知佢幾時突然又秋後算帳 [sosad]dw
我個團長課左十幾萬 一直都冇事 打本唔快都比佢ban左 #bye#
而家唔知點好 [sosad]
試下同佢講話誤BAN,如果真係無用外掛 :)
我都覺得佢冇用,
平時2.0 大巴 超巴佢都跑速都冇我快
打團睇曲線都唔算直 xx(
不過 咁封一封佢都心冷轉game 勸唔返 xx(
我都死左成個月差唔多都係登入完就OFF #yup#
活動都無打 原本都諗住退 比佢BAN左順手轉GAME [sosad]
團長如果團無位順手踢左我 #bye#
咁多人陣亡,佢應該會再查下點掛 @_@ @_@
可能啲買返黎啲石頭ac之前可能有用外掛
照上次封維拉時既討論結果,差唔多就係你個號以前有事比佢標記左
(賭場劇本/中左BUG佢暫時封號改物品數據/用維拉/按鍵精靈/真係全自動外掛etc)
之後佢每次封號都會隨機抽籤封 [sosad]
如果咁簡單應該唔使做場大龍鳳出嚟話檢測到新型外掛,又搞支團隊出黎叫人report, 除非真係嚇下啲用外掛嘅人而無料到 O:-)我都覺係有其他野 如果唔係無可能出到玩單機 [sosad2]lm明明有得永久ban你都唔咁做 xx(lm
以前有紀錄 xx(
好驚唔知幾時有事,唔敢再課喇, 超得PASS
唔用任何插件就冇事啦 [sosad]
我淨係用電話玩上次半減踢特別關踢到外掛咁連警告都冇 今次封完好明顯街場大巴共鬥U巴冇左9成人 支持KMR依法施政 #yup#
最大問題唔係依家用唔用
而係你唔知佢幾時突然又秋後算帳 [sosad]dw
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我個團長課左十幾萬 一直都冇事 打本唔快都比佢ban左 #bye#
而家唔知點好 [sosad]
試下同佢講話誤BAN,如果真係無用外掛 :)
我都覺得佢冇用,
平時2.0 大巴 超巴佢都跑速都冇我快
打團睇曲線都唔算直 xx(
不過 咁封一封佢都心冷轉game 勸唔返 xx(
我都死左成個月差唔多都係登入完就OFF #yup#
活動都無打 原本都諗住退 比佢BAN左順手轉GAME [sosad]
團長如果團無位順手踢左我 #bye# :~( :~( :-( :~( :~( :~( :-( :~( :-( :-( :-( :~( :-( :-(
唔試下去講下?
第1次?
第1次 不了自從無玩GBF肝少好多野 有時間可以畫畫 [sosad]
打機唔好太上心就得了btw應該要炎上件事先有查,一般人都係覆你嗰啲嘢 #good# O:-)
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我一直都有望下8591, 呢幾日突然有好幾個200+嘅帳號拎出嚟賣唔知係咪有前科 [sosad]
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我一直都有望下8591, 呢幾日突然有好幾個200+嘅帳號拎出嚟賣唔知係咪有前科 [sosad]
以前HRT封得唔嚴 好多人用自動賭場
維拉更加唔洗講,200級樓上搵個冇用過既 真係幾難
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我一直都有望下8591, 呢幾日突然有好幾個200+嘅帳號拎出嚟賣唔知係咪有前科 [sosad]
以前HRT封得唔嚴 好多人用自動賭場
維拉更加唔洗講,200級樓上搵個冇用過既 真係幾難
成日講到賭場D野唔洗分換 [sosad]
我賭夠換水分就唔想禁 #cn#
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我一直都有望下8591, 呢幾日突然有好幾個200+嘅帳號拎出嚟賣唔知係咪有前科 [sosad]
以前HRT封得唔嚴 好多人用自動賭場
維拉更加唔洗講,200級樓上搵個冇用過既 真係幾難
成日講到賭場D野唔洗分換 [sosad]
我賭夠換水分就唔想禁 #cn#賭場真係好麻煩 [sosad]
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我一直都有望下8591, 呢幾日突然有好幾個200+嘅帳號拎出嚟賣唔知係咪有前科 [sosad]
以前HRT封得唔嚴 好多人用自動賭場
維拉更加唔洗講,200級樓上搵個冇用過既 真係幾難
成日講到賭場D野唔洗分換 [sosad]
我賭夠換水分就唔想禁 #cn#賭場真係好麻煩 [sosad]
冇土寶石姬真係痴線佬先會打 :o)
隻game入門難度咁高少新手仲要狠ban一堆好擔心佢嚟緊夠唔夠玩家...
隻game入門難度咁高少新手仲要狠ban一堆好擔心佢嚟緊夠唔夠玩家...
咁我覺得用左外掛或插件就一定要BAN,呢個唔係人少就唔洗BAN既理由
即係而家用外掛插件都可以光明正大?我寧願隻GAME無咩人玩都好過成班鋼鐵人
打寶網果D 2.0 U巴一出就滿哂,或者入去歐羅巴果D一招都未出就成隻死左
咁樣人多有咩意義?
隻game入門難度咁高少新手仲要狠ban一堆好擔心佢嚟緊夠唔夠玩家...
咁我覺得用左外掛或插件就一定要BAN,呢個唔係人少就唔洗BAN既理由
即係而家用外掛插件都可以光明正大?我寧願隻GAME無咩人玩都好過成班鋼鐵人
打寶網果D 2.0 U巴一出就滿哂,或者入去歐羅巴果D一招都未出就成隻死左
咁樣人多有咩意義?
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我一直都有望下8591, 呢幾日突然有好幾個200+嘅帳號拎出嚟賣唔知係咪有前科 [sosad]
以前HRT封得唔嚴 好多人用自動賭場
維拉更加唔洗講,200級樓上搵個冇用過既 真係幾難
成日講到賭場D野唔洗分換 [sosad]
我賭夠換水分就唔想禁 #cn#賭場真係好麻煩 [sosad]
冇土寶石姬真係痴線佬先會打 :o)
其他唔講 真係要勸買初始/買AC入坑既都要小心D 唔好課咁多,
你真係唔知上手點養個AC
我一位團友買半成品入坑,之後一個月課兩井,上次井到一半突然封一個月,
之後追住上一手問先知開過自動煉藥又開過個自動賭場 :o)
我一直都有望下8591, 呢幾日突然有好幾個200+嘅帳號拎出嚟賣唔知係咪有前科 [sosad]
以前HRT封得唔嚴 好多人用自動賭場
維拉更加唔洗講,200級樓上搵個冇用過既 真係幾難
成日講到賭場D野唔洗分換 [sosad]
我賭夠換水分就唔想禁 #cn#賭場真係好麻煩 [sosad]
冇土寶石姬真係痴線佬先會打 :o)
而家會送真係好 #adore#
btw 我係新手到連隻game有外掛都唔知,以為大家都click得咁快打得咁勁...
btw 我係新手到連隻game有外掛都唔知,以為大家都click得咁快打得咁勁...
除左外掛仲有人係用雙開黎放技令到自己快D #cn#
不過好似都會BAM。都係做返一隻慢慢行既人算 [sosad]
隻game入門難度咁高少新手仲要狠ban一堆好擔心佢嚟緊夠唔夠玩家...
btw 我係新手到連隻game有外掛都唔知,以為大家都click得咁快打得咁勁...
除左外掛仲有人係用雙開黎放技令到自己快D #cn#
不過好似都會BAM。都係做返一隻慢慢行既人算 [sosad]
雙開直播個堆人仲用緊下,
個陣開荒 隨便點入去一個日本生放主都用緊 [sosad]