主頁 高登熱話 吃喝玩樂 科技消費 名人專訪 短片
現有會員可[按此]登入。未成為會員可[按此]註冊。
[公司模式 - 關]  [懷舊模式 - 開
[Youtube 預覽 - 關]  [大字型]  [小字型]

您現在聚腳在 站務台內。

【再負荊請罪】全新高登官方app HKG正式上架 會員永久免廣告
是咁的,2016年年尾,我因為忽略會員對手機程式o既需求,做o左一個不明智o既決定,加上一直未有好好回應會員平日訴求,最終令唔少會員不滿。事件並唔單單影響我,亦影響一直以來熱愛高登o既每一名網民,為此再向各位表示衷心歉意。:-(

或者有巴打會講,寫好隻app自然會有人回家。我唔否認自己曾經都抱過呢種僥倖心態,但沉思過後,我明白其實只係寫好一隻app並不足夠,要為高登會員做o既事情實在太多,包括提升網速同改善伺服器穩定、維護自由o既討論空間、鼓勵會員參與創作及討論等。因為,高登最珍貴o既係每一位會員,所以落足心力滿足會員訴求係高登o既首要任務。 ......
精選文章
跳至第

發起人
好心炒勁咗管理叫天不應帳號嗰位admin la
69 個回應
我信佢係本人
有陣傻的嗎女人徐[sosad]

係,係傻的嗎婆獨有嘅女人徐
極唔討好xx(


我信佢係本人
有陣傻的嗎女人徐[sosad]

係,係傻的嗎婆獨有嘅女人徐
極唔討好xx(

唔覺佢係假
不過次次見佢開post一定大把人回就有d心涼
咁得閒就幫手回下其他post啦[banghead]


我信佢係本人
有陣傻的嗎女人徐[sosad]

係,係傻的嗎婆獨有嘅女人徐
極唔討好xx(

我覺得要好夾硬好做作先做到[sosad]


高登admin 教佢新開AC ,創立日期係2016年 你日期唔改都算啦

冇跟開
呢件事係點?
點解要開新既acc?


佢自稱個ac 係高登fb 個cs 定唔知乜職員因為兇澤單野幫佢開

Hi,咁傻的嗎!?[banghead] [banghead]


高登admin 教佢新開AC ,創立日期係2016年 你日期唔改都算啦

冇跟開
呢件事係點?
點解要開新既acc?


佢自稱個ac 係高登fb 個cs 定唔知乜職員因為兇澤單野幫佢開

竟然無人知來龍去脈
佢自己IG直播講 佢搵曬全部報紙都無人肯報佢單野
之後佢係golden Facebook DM Facebook admin 求救
之後Facebook admin 教佢開高登Ac啊!

所以佢先可以上高登開post 同埋要多謝高登先啊


我信佢係本人
有陣傻的嗎女人徐[sosad]

係,係傻的嗎婆獨有嘅女人徐
極唔討好xx(

我覺得要好夾硬好做作先做到[sosad]

但係好明顯佢而家就係沾沾自喜想喺高登出名xx( xx( xx(


有尹清易睇左
舊acc今日先俾人破膠處既好多都奇向左走向右走怪怪


我信佢係本人
有陣傻的嗎女人徐[sosad]

假設個ac真係當初既人或者係普通user
照樓豬描述佢一路以黎既行為
依條女只係一條搏出位想收兵既娘娘Z_Z Z_Z Z_Z


我信佢係本人
有陣傻的嗎女人徐[sosad]

係,係傻的嗎婆獨有嘅女人徐
極唔討好xx(

我覺得要好夾硬好做作先做到[sosad]

買左條運動短褲呀好靚#love#
傻的嗎嫁咩


其實由一開始個acc就係由某組織操控,只係請咗個演員去豐澤拍場戲。


其實由一開始個acc就係由某組織操控,只係請咗個演員去豐澤拍場戲。

咁都要部iphone有事同豐澤Hi Hi先做到場大龍鳳


高登admin 教佢新開AC ,創立日期係2016年 你日期唔改都算啦

冇跟開
呢件事係點?
點解要開新既acc?


佢自稱個ac 係高登fb 個cs 定唔知乜職員因為兇澤單野幫佢開

竟然無人知來龍去脈
佢自己IG直播講 佢搵曬全部報紙都無人肯報佢單野
之後佢係golden Facebook DM Facebook admin 求救
之後Facebook admin 教佢開高登Ac啊!

所以佢先可以上高登開post 同埋要多謝高登先啊

都冇睇直播#ng#
亦冇打算睇#bye#


樓主呢個 post 好膠,無證無據,一味靠吹,負評咗。


其實除豐澤post之外,無咩大留意那位會員

不過如果係高登admin扮我覺得可以利用得有效率d
唔係單純湊幾個小圈子會員囉最少[sosad]


高登admin 教佢新開AC ,創立日期係2016年 你日期唔改都算啦
本來由唔上高登變咗24小時mon post 以為自己係高登吉祥物 我都算啦
講野口吻有陣除都算啦
最近有人Hi係男人扮 就出啲圖 好勁小氣咁回應 拿唔向左走向右走係男人扮架 做乜勁姐? 低調反擊吖?

有人開post 差向左走向右走廚 就開post 反擊同加埋陣除同某人行為99%似都算啦

由我初初開post 得我覺得係咁 ,到依家愈黎愈多會員都覺得係咁,你愈死撐只會暴露更多admin team 成員分行身 依家基本上得某部分小圈子覺得唔似 ,而嗰啲人 就最大嫌疑係高登冗員,上高登開post 吹水就當返工。


但依啲都算啦,當我FF!

最大破綻

條友仔 字裡行間透露自己好似熟曬高登每個會員咁,扮曬FD ,有啲會員事/性格 係佢爆出黎之前 係無可能知嘅,但佢回post 又識隱約咁講出黎。

好似創富者咁 近半年去澳門都輸錢 點解要學佢呢? 人地半年前去澳門先贏錢咋喎? 學佢去澳門贏錢 即係半年前有上高登啦下化? 之後又有回應其他會員 講咩麻鬼嗰啲
淨係講麻鬼都知有啲野 正常人/新人見到麻鬼都唔會叫佢麻鬼
都會叫佢膠名全名啦 Hi Hi

唉 總知對高登都幾失望下

你咁向左走向右走唔中意咁咪算勁數囉
你理得我點樣知創富者姐 知都唔得?
得啦 出post又Hi 唔玩又話我過橋抽板
依家我唔向左走向右走出post啦 滿意?
我唔向左走向右走上咁多 咪向左走向右走又話勁我到時候
898


其實我覺得仲有好多出名會員都好有嫌疑⋯ 姐係特別係幾廿年無上過又突然重出江湖果d知名會員

我覺得咁樣真係好肉酸好差囉 唉

[img]https://upload.cc/i1/2018/11/10/vfy5pD.png[/img]

你算唔算[sosad]lm

振興高登 人人有責#fire#
我呢排除左上返高登之外 仲搵返個跌吉acc 添呀 連登都有上 裝埋bk 個app 不過太多廣告 成個網頁版咁 我上網頁版唔好
鴨免可唔可以出埋糧比我:~( :~( :~(


樓主呢個 post 好膠,無證無據,一味靠吹,負評咗。


頭果樣證據同創富者果段已經係點都駁唔到喎大佬[sosad]


樓主呢個 post 好膠,無證無據,一味靠吹,負評咗。


頭果樣證據同創富者果段已經係點都駁唔到喎大佬[sosad]

創富者我係問一個高登仔先知佢啲野既
得未? 你地好向左走向右走煩
講又唔向左走向右走信 又要繼續講 繼續喺度質疑
要解釋幾耐幾多次
我依家唔向左走向右走出post啦 滿意?
收得聲未
咁唔中意block左我囉 轟炸admin del我acc囉


樓主呢個 post 好膠,無證無據,一味靠吹,負評咗。


頭果樣證據同創富者果段已經係點都駁唔到喎大佬[sosad]

創富者我係問一個高登仔先知佢啲野既
得未? 你地好向左走向右走煩
講又唔向左走向右走信 又要繼續講 繼續喺度質疑
要解釋幾耐幾多次
我依家唔向左走向右走出post啦 滿意?
收得聲未
咁唔中意block左我囉 轟炸admin del我acc囉

o個個高登仔係咪字字字標點字字標點呀?[369] [369] [369]


樓主呢個 post 好膠,無證無據,一味靠吹,負評咗。


頭果樣證據同創富者果段已經係點都駁唔到喎大佬[sosad]

創富者我係問一個高登仔先知佢啲野既
得未? 你地好向左走向右走煩
講又唔向左走向右走信 又要繼續講 繼續喺度質疑
要解釋幾耐幾多次
我依家唔向左走向右走出post啦 滿意?
收得聲未
咁唔中意block左我囉 轟炸admin del我acc囉

o個個高登仔係咪字字字標點字字標點呀?[369] [369] [369]

up乜啊


炒左你先


咩年代
仲高登
點溝女[img]https://lihkg.com/assets/faces/dog/no.gif[/img]


因為高登而家真係冇人上, 以前都會有瀏覽人數.
而家一個半晝有冇500人:o) ?
開PO黎黎去去都係果幾個,每日唔係果個咩 乜乜者講財經就係果D開晴報既人.
仲一班仲唔知扯唔扯到旗既廢中.
香港同高登一樣 沒落係定律黎.
要自救最好同共產黨一樣 退出就啱

死向左走向右走開啦抄登狗Z_Z

Auntie就抄登狗Z_Z Z_Z


怪我囉 我錯囉
我一路都只係站務台Hi

其實同一路以黎我開post 差不多 都係無乜人理

但係四日後 無啦啦叫天不應 突然間爆出黎

講真 我對你有質疑唔係今時今日嘅事 我都唔係不斷開post 話反勁你

只不過我覺得高登真係有啲失望,
高登IG ACCOUNT 唔申請做商用(人地條件係你Facebook page 有1萬人follow , IG 就可以轉商用)
Facebook admin 弱智到 官方聯絡方法寫tg: hugo1991
高登公關 面對啲論壇突發野 處理幼嫩
知你第一日已經係搵人做媒架啦 咁岩你有7野,咁岩你成件事又叫天不應,咁岩你user名又食正你成單野。
其實一早改 加入日期就無事啦,證明幫你諗橋嗰個幼稚。

成日Hi高登管理團隊做錯決定 每樣野都做唔到一步到尾

其實咪即係恨鐵不成鋼姐嘛


樓主呢個 post 好膠,無證無據,一味靠吹,負評咗。


頭果樣證據同創富者果段已經係點都駁唔到喎大佬[sosad]

創富者我係問一個高登仔先知佢啲野既
得未? 你地好向左走向右走煩
講又唔向左走向右走信 又要繼續講 繼續喺度質疑
要解釋幾耐幾多次
我依家唔向左走向右走出post啦 滿意?
收得聲未
咁唔中意block左我囉 轟炸admin del我acc囉

o個個高登仔係咪字字字標點字字標點呀?[369] [369] [369]

up乜啊

認真 你係真定假 其實冇人理
大家都係想搵位Hiadmin [sosad] [sosad] [sosad]


跳至第



  快速回覆 - 輸入以下項目

本討論區現只接受會員張貼文章,本站會員請先登入。非會員人仕,您可以按此加入為新會員,費用全免,並可享用其他會員服務。


上次光臨時間: 19/3/2019 3:39
今天貼文總數: 437 | 累積文章數目: 6,477,112

聯絡我們 | 服務條款 | 私隱政策 | 廣告查詢 | 職位空缺
Copyright © 2019 HKGolden.com. All Rights Reserved.